Bedrijven tonen bijzondere producten op Bouwbeurs

Bedrijven op Bouwbeurs tonen op bijzondere manieren producten

Op de aanstaande Bouwbeurs proberen bedrijven op bijzondere manier hun producten/diensten te tonen. Zo opent het afwateringsbedrijf ACO op de Bouwbeurs ‘Hotel ACO’. ACO laat de bezoekers van de beurs kennis maken met hun producten door middel van een Oculus Rift-bril. De bril maakt het mogelijk de bezoekers als het ware door het Hotel ACO laten lopen om zo kennis te maken met alle afwateringsproducten.

Virtuele omgeving op Bouwbeurs

De bril maakt het mogelijk alle afwateringstechnieken in de virtuele omgeving te laten zien. De bezoeker waant zich in hotel en start in de lobby van het hotel. Vervolgens stapt hij in de lift en kan er worden gekozen naar welke etage hij wil. Er is een wellnessruimte, een zwembad, het dakterras en een tuin. In deze virtuele omgeving kunnen de producten worden getoond maar ook de techniek achter de producten.

Afwateringsketen

Het bedrijf houdt zich bezig met de gehele afwateringsketen, zoals het opvangen van regenwater maar ook het afgeven aan bodem, riool- of oppervlaktewater. Het bedrijf richt zich voornamelijk op professionals op het gebied van Bouw Techniek, Civiele Techniek en Installatietechniek. Verspreidt over 40 landen opereren zij internationaal.

Het ‘hotel’ bevindt zich op de beurs in Hal 9, stand A.030.

Advertisment ad adsense adlogger