De campagne De Techniek achter Nederland is de winnaar van Beste Superpromoter Actie van 2014. De campagne van UNETO-VNI voor de zakelijke markt wist 53 procent van de stemmen te mobiliseren. UNETO-VNI en haar leden laten hiermee zien dat de installatiebranche bruist van het enthousiasme voor de branche.
Erkenning
Campagnemanager Kirsten Bruijel geeft aan dat de prijs een erkenning is voor de kracht van het enthousiasme dat in de branche aanwezig is. De berichten op de social media kanalen worden soms meer dan 100 keer gedeeld. Volgens haar zorgen het collectieve enthousiasme en de gedeelde trots voor een groot bereik. Steeds meer scholen (en jongeren) vinden hun weg naar het platform. De hashtag #TechniekNL wordt ook steeds regelmatiger gebruikt.
Waardige winnaar
Rijn Vogelaar, schrijver van De Enthousiasme Trilogie en grondlegger van de Superpromoter Actie: ‘De Techniek achter Nederland is een mooie Superpromoter case. Enthousiasme aanwakkeren met een geweldige website en vervolgens zorgen dat dit enthousiasme gemakkelijk gedeeld kan worden. Er waren meer mooie cases genomineerd maar dit is een waardige winnaar van de hoofdprijs.’
Trots op de branche
De brancheorganisatie UNETO-VNI is trots dat er zoveel enthousiaste, actief leden in hun brancheorganisatie aanwezig zijn. Volgens voorzitter Titia Siertsema laat de campagne zien waartoe de branche in staat is. De leden kunnen hun verhalen blijven delen via de website, maar ook via de social media kanalen Twitter, LinkedIn en Facebook.