Langs de A2 bij Utrecht komt bij winkelcentrum The Wall een een led-scherm van bijna 650 meter lengte.
The Wall is de afgelopen jaren op veel fronten geoptimaliseerd en verbeterd
Het is al bijna niet te missen wanneer je langs de A2 bij Utrecht rijdt, The Wall is een opvallende verschijning met het knalrode langwerpige pand. The Wall is een themacentrum voor grootschalige winkels, waar er een groot aanbod in onder andere elektronica, sport, speelgoed en woongerelateerde producten te vinden is.
Daarnaast zijn er meerdere grote horecazaken en leisure partijen gevestigd. Om nog meer zichtbaarheid te creëren en bezoekers aan te trekken hebben Urban Interest en Built to Build Real Estate, eigenaren van The Wall, een Led-scherm van bijna 650 meter lang gerealiseerd, de langste in Europa.
Opgeknapt
The Wall is de afgelopen jaren op veel fronten geoptimaliseerd en verbeterd. Zo is op veel plekken de entree verbeterd, is de boulevard opgeknapt, zijn de signings aangepakt en zijn er vooral vele nieuwe huurders aangetrokken waardoor vrijwel alle units nu zijn bezet.
Ook is er geïnvesteerd in marketing & branding en is de positionering verbeterd met bijvoorbeeld merkversterkende evenementen. Het Led-scherm van circa 2.000 m2 Led en van bijna 650 meter lang, is het sluitstuk van The Wall.
The Wall
The Wall is een retail-, horeca-, en leisure-centrum, direct langs de A2 bij Utrecht. Bij The Wall kun je terecht voor alles op het gebied van elektronica, sport, speelgoed en entertainment.
Retailers die in The Wall zijn gevestigd zijn Amac, Mediamarkt, BCC, Decathlon, Daka, Table du Sud, Toychamp, Mantel en Maxaro. Daarnaast zijn er vestigingen van Doppio, FoodExplore, Liemès Food District en McDonalds.
Ook vind je in The Wall attractiepark Play-in en de eerste The Official F1 Racing Centre ter wereld. The Wall is uniek door de ligging langs de A2 en het gratis parkeren.