Onder meer Bouwend Nederland bericht dat de campagne ‘Ik ga voor infra’ deze maand van start is gegaan. Deze actie is gestart om infra opleidingsbedrijven te ondersteunen bij werving van jongeren voor de sector.
“Samen bouwen aan een toekomst vol kansen in de infra”
Voordelen
De campagne insteek is specifiek gericht op jongens tussen de 20 en 27 jaar. “Waarbij we ook bewust aandacht schenken aan hun vriendinnen en moeders als belangrijke beïnvloeders. Met een krachtige boodschap benadrukken we de voordelen van werken in de infra. Een diploma, een goed salaris, baanzekerheid, vrijheid en de mogelijkheid om te werken met indrukwekkende machines”, bericht men.
Samen voor infra
“We werken nauw samen met lokale infrabedrijven en gebruiken hun netwerk en invloed om de doelgroep effectief te bereiken. Met ‘Ik ga voor infra’ streven we naar directe impact en succes. Tegelijkertijd bereiden we ons voor op een mogelijke samenwerking met de landelijke campagne ‘Jij gaat het maken‘. Om maximaal succes te bereiken is de campagne getoetst bij de doelgroep.
Daarom worden (infra-) betrokken uitgenodigd uit om actief bij te dragen aan de promotie van de campagne. Samen bouwen aan een toekomst vol kansen in de infra“, roept onder andere Bouwend Nederland op.
Gebruik de hashtag #ikgavoorinfra op social media. Specifiek posten op Instagram of TikTok? Tag dan @ikgavoorinfra
Bron en tweede beeld: Bouwend Nederland.